چرا سپاه پاسداران همزمان با زادروز کوروش، در پاسارگاد رزمایش برگزار می‎کند؟ بدنه سپاه تا کی می‌خواهد علیه مردم از نظام ورشکسته و فاسد جمهوری اسلامی حمایت کند؟


در آستانه‌ی هفتم آبان‎ماه روز گرامیداشت کوروش بزرگ سرسلسله و پادشاه هخامنشی، یگان‌های سپاه پاسداران از روز پنجم تا هشتم آبان در پاسارگاد رزمایش برگزار خواهند کردند!

سرپرست معاونت بهداشت و درمان «سپاه فجر» استان فارس در نامه‎ای از رییس بیمارستان شهر زرقان حوالی پاسارگاد خواسته ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه بخش‌های آن مرکز درمانی آمادگی لازم جهت پذیرش و انتقال مجروحین و مصدومین احتمالی را داشته باشد.
رونوشت نامه به تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷:

برپایی این رزمایش در شرایطی است که دو ماه پیش، از نهم تا ٢٩ شهریور، ۴٠٠ گردان جهادی سپاه و بسیج در قالب ٨ هزار نیرو در فارس رزمایش برگزار کردند. سردار هاشم غیاثی فرمانده «سپاه فجر» استان فارس در آغاز «رزمایش عاشوراییان» گفته بود، دشمنان در این ۴٠ سال هرچه توانستند انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و می‎کند. به این ترتیب معلوم نیست چرا مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی برای برگزاری یک روز ملی و تاریخی توسط مردم اینهمه توطئه و ترفند می‌چینند تا چنین روزی برگزار نشود!

کیهان لندن

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است