سازمان آبان از جبهه ملی ششم حمایت میکند


جبهه ملی ششم در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۷، دقیقا ۲۰ روز بعد از اعلام موجودیت سازمان آبان در ۷ آبان ۱۳۹۷، اعلام موجودیت کرد. از سال ۱۳۷۳ که جبهه ملی پنجم تشکیل شد، بدلیل محدودیت های سیاسی و امنیتی، و فوت، مهاجرت و گناره گیری اکثریت اعضای رهبری، جبهه فعالیت چشم گیری نداشت. در ۱۰ سال گذشته، بعد از فوت دکتر پرویز ورجاوند و زندانی شدن های متعدد دکتر کورش زعیم، جبهه عملا از رمق افتاد.

درهمین حال هم  تشدید بحرانهای داخلی و خارجی کشور بهمراه اعتراضات مردمی در دی ماه ۱۳۹۶، تشکیل جبهه ملی ششم را  ضروری کرده بود. سازمان آبان به جبهه ملی ششم خیر مقدم میگوید و برای آن ارزوی توفیق دارد.

جبهه ملی یادگار زنده یاد دکتر محمد مصدق، رهبر جنبش ملی ایران، است و سازمان ابان تداوم حضورش در صحنه سیاسی کشور را همسو با تداوم خواست دمکراتیک مردم ایران میداند. در اعلامیه های متعدد خود، جبهه ملی ششم، به پایبندی خود به اصول آزادی، استقلال و عدالت تاکید کرده و آمادگی خود را برای همبستگی و همکاری با همه نیروهای میهن دوست برای گذار امن از نظام کنونی و حفظ یکپارچگی کشور اعلام کرده است.

سازمان آبان هم که برای اتحاد همه نیروهای میهن دوست، گذار امن از جمهوری اسلامی و تحقق یک ایران نوین بر اساس این اصول و حفظ یگپارچگی کشور تشکیل شده است، ضمن حمایت از جبهه ملی ششم، آمادگی خود را برای همبستگی و همکاری با آن اعلام میکند.

پاینده ایران

پروفسور هوشنگ امیراحمدی

بنیانگذار و مسئول سازمان آبان

۲۱ بهمن ۱۳۹۷

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است