رضا آذرخش: نعل وارونه خامنه ای


هرچند کرارا درمورد عوامل شکل گیری نظام اسلامی خمینی در ایران، واقعیاتی آشکار شده است که نیازی به بازگویی و تشریح ندارد. سخنان و وعده های خمینی در نوفل لوشاتو در مورد عدالت و آزادی های سیاسی و مذهبی، و عملکرد او بلافاصله پس از ورود به بهشت زهرا و سلاخی بدون محاکمه افسران که با اعلام بی طرفی خود در کنار ملت ایران قرارگرفته بودند، کشتار دهه شصت و هفت که ننگی جاودانه بردامان مسببین این جنایات میباشد که مشابه ضحاک، تیموریان، مغولان و بربر های تازی اعراب تا تاریخ ایران برقرار است، در اذهان و صفحات تاریخ باقی خواهند ماند.

تقریبا سی و هفت سال از فاجعه ورود خمینی به ایران میگذرد و همه مردم ایران از جنایاتی که توسط او و جانشین او علی خامنه ای انجام گردیده و هنوز نیز ادامه دارد آگاهی کامل دارند. اما تفاوتی که خمینی با جانشین خود داشت، آمار فسادی است که در اقشار حاکمیت نظام در زمان خامنه ای چون بیماری مسری و غیر قابل علاج آشکار میباشند.

دامنه فساد به اندازه ای گسترش یافته که رهبر مستضعفان جهان ناچار است از دولت بازجو رضایی! که با عنوان دکتر محمود احمدی نژاد بدون دارا بودن صلاحیت اداره کشور در انتخابات سال ۸۸ با کودتای خامنه ای به جای مهندس موسوی به عنوان رئیس جمهور بر اریکه قدرت می نشیند تا در راستای منافع خامنه ای بغارت منابع ملی و ویرانسازی و دشمن تراشی علیه ملت ایران اقدام کند. علیرغم این که همه شواهد نشانه آن است که احمدی نژاد درغارت منابع ملی مردم ایران از پشتیبانی خامنه ای برخودار بوده و مجری درخواست های او بوده است. این جنایت و خیانت به ملت ایران بدان وسعت میباشد که خامنه ای اجازه سخن گفتن در مورد فساد دوران فرمان روایی او را به دولت روحانی که منتخب مردم ایران میباشد، نمیدهد.

خامنه ای در انتخابات سال ۱۳۹۲ با این اندیشه که شاید بتواند بر اقدامات عیر قانونی و غیرمسؤلانه خود که از سال ۱۳۸۸ تاکنون مرتکب شده سر پوشی بگذارد، طاهرا در آرای مردم دخالتی مستقیم نمیکند تا کاندیداهای منتخب او آراء لازم را نتوانند به دست آورند. و اکثریت مردم ایران که در انتخابات شرکت کرده بودند با توجه بوعده های روحانی او را برگزیدند. اما سرشت جاه طلبانه وخودکامگی خامنه ای نمیتواند به خواسته های جاه طلبانه درونی او غلبه نماید. از اینرو همه تلاش خود را به کار میگیرد تا مانع از اقدامات مصلحانه روحانی گردد و در برابر عملکرد و حتی سخنان او کارشکنی و به گونه ای به مزدوران خود دستور دهد تا میتوانند برای روحانی و همکاران او سد سازی نمایند.

نمونه هایی از آنها عبارتند:

رئیس جمهور در اجتماع مردم در چغورآباد علیا در یکی از سفرهای استانی خود خطاب به توده مردم که برای شنیدن سخنان او آمده بودند میگوید:

«دیپلماسی عرصه مذاکره، ارتباط و احترام متقابل باکشورها است، ما آمده ایم که در این عرصه سیاست خارجی را متحول نمائیم.»

و خامنه ای دو روز بعد در اجتماع گروهی از طلاب میگوید:

«اینکه عده ای میگویند دیپلماسی عرصه ارتباط و احترام متقابل است سخنی است که یا از سر نافهمی و نداشتن شعور انقلابی است و یا خیانت و وطن فروشی. در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اینطور نبوده و انشاالله نباید اینطور باشد.»

رئیس جمهور در جمع مدیران برخی مؤسسات سرمایه گذاری خصوصی و بانک ها میگوید:

«ما باید بدانیم که اقتصادبا شعار درست نمیشود، باید در این عرصه گامهای عملی و واقع گرایانه در جهت جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برداشته شود. باید امنیت برای آن سرمایه گذار خارجی در کشور فراهم گرددد که بیاید و سرمایه گذاری کند.»
در مقابل خامنه ای یک روز بعد در جمع گروهی از بسیجیان میگوید:

«بنده اینروزها زیاد میشنوم که بعضی آقایان صحبت از سرمایه گذاری خارجی میکنند، چراغ سبز میدهند به دشمن برای نفوذکه بیائید اینجا امن است… این حرفها حرفهای درستی نیست، ملت ایران دندان طمع سرمایه گذار خارجی را در دهانش خرد خواهند نمود.

خامنه ای چنین می پندارد که هنوز در دوران کودکی بسر میبرد و در کوچه پس کوچه های مشهد با هم کلاسی های خود بازی میکند و میتواند هر حرف بدون منطق و لوطی مسلک را بگوید. غافل از اینکه حالا او مدعی رهبری ملتی است که تقریبا سه هزارسال سابقه تاریخی متمدنانه دارندو اگرقبول داشته باشد هزاران نفر از هموطنان او در سرتاسر جهان به عنوان دانش پژوهان و اساتید متبحر به تدریس و پژوهش های علمی در بهترین و مهمترین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی گیتی فعالیت علمی دارند. و در شان ملت ایران نمیباشد کسی که خود را رهبر این ملت بداند، چنین سخنانی بر زبان آورد.

رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن میگوید:

فضای کشور باید به سمت دوستی و تفاهم و گذشت برود، اگر یک زمانی یک اتفاق تلخی در کشورمان رخ داده است امروز باید مسائل را حل کرد، همراه باگذشت، و بزرگواری،

عصر همان روز خامنه ای در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق میگوید:

من به شما عرض میکنم اینها که در تریبون های رسمی صحبت از گذشت و بخشش میکنند، اگر به این رویه ادامه دهندخود به زودی نیازمند گذشت و بخشش مردم مسلمان ایران خواهند شد!

خامنه ای خود را نماینده وقیم مردم ایران میداند، از این رو برای این که نشان دهد که مورد اعتماد و پشتیبانی ملت ایران است دراجتماعاتی که برای سخنرانی خامنه ای در نظرگرفته میشود، شنوندگان از گروه هایی جمع آوری میشوند که از پیش دستورات لازم درمورد شعار دادن و تأیید گفته های او انتخاب شده باشند، اگر او اظهار نظرکند که احمدی نژاد صالح ترین و پاکترین رئیس جمهور های تاریخ ایران بوده است باید آنرا تأیید کنند، چون آقا چنین میخواهد.

رئیس جمهوردر جمع استانداران میگوید:

ما نمیدانیم با این برادران که برای خودشان اسکله دارند و کرور کرور جنس قاچاق وارد کشور میکنند چه باید بکنیم؟ همین ها میآیند و بعنوان مدعی در رسانه های خود علیه دولت مینویسند و میگویند این رونق اقتصادی پس چه شد؟ «شما دست از قاچاق بردارید، رونق هم به اقتصاد ایران باز میگردد.»

دو ساعت بعد از سخنرانی رئیس جمهور، خامنه ای در جمع سران سپاه پاسداران که اسکله های ورود و خروج قاچاق همه متعلق به آنها میباشند میگوید سپاه خالص ترین، دلسوزترین و لایق ترین نیروی نظام و اسلام است. حالا یک عده ای پیدا شده اند که میگویند سپاه نباید در امور اقتصادی دخالت کند.

علاوه بر دخالت در امور اقتصادی، سرداران سپاه که نشانه مشخص آنها سردار رفیقدوست میباشد که پیش از رانندگی خمینی در میدان بارفروشان تهران کار میکرد. دخالت آنها درامور داخلی کشور نیز قابل توجه میباشد که مسلما مورد تقدیر خامنه ای قرار میگیرند، نظامهای مستبد برای مستأصل نمودن توده های زیر ستم با پیروی از روش ماکیاولیسمی برای خاموش کردن اعتراضات مردمی که زیر فشار فقر می باشند باید از حربه فشار های رفتاری و مداخله درامور زندگی داخلی آنها استفاده کنند.

خبر گزاری فارس خبری را فاش میسازد مبنی بر اینکه « سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نظامی تهران بزرگ در آغاز کار خود اظهار میدارد: ۷ هزار نیروی نامحسوس پلیس در خصوص گشت امنیت اخلاقی که یکی از موضوعات مورد دغدغه مردم است ناهنجاری در بخش امنیت اخلاقی میباشد و مردم انتظار دارند که پلیس در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. از اینرو از امروز این مأمورین سعی دارند که در خیابان های تهران خواسته های مردم مسلمان تهران را عملی سازند.

در نظام مقدس اسلام ولایی!!! دزدی، به هدر دادن درآمدهای ملی مردم ایران درحالی که اکثریت مردم ایران در فقر مطلق به سر میبرند، «بنای گنبد های طلا در عراق، پرداخت های میلیارد دلاری به گروه های خارج از کشور که ادعای دفاع از نظام اسلامی خامنه ای را مینمایند، عملی ناهنجار نمیباشد.

در شرایطی که میلیون ها نفر ایرانی در فقر کامل زندگی میکنند و خود فروشی برای ادامه زندگی به اندازه ای رشد کرده است که حتی سازمان اداره آستانه مزار امام هشتم شیعیان به عنوان مرکزصیغه خواهران در مشهد ایجاد میشود که بخشی از درآمد آن نیز به عنوان درآمد دفتر آستانه به حساب درآمد به خزانه دفتر متولی که همشهری خامنه ای میباشد سرازیر میشود.

رئیس جمهور در حساب توئیتری منسوب به خود میگوید باید در فضای داخل کشور نیز مثل عرصه بین المللی کاری کنیم که همدلی و اعتماد و دوستی تحکیم شود. دو دقیقه بعد خامنه در حساب توئیتری منسوب به خود ابراز عقیده میکند:

این حرفهایی که این سو و آن سو گفته میشود در مورد برجام دو و سه و چهار خواست آمریکا و ایادی داخلی اش است و تبلیغ چنین چیزهایی قطعا از روی نادانی میباشد.

نگاهی کنجکاوانه بأین گفتار، مخصوصا سخنانی که خامنه ای به صور مختلف آنرا کرارا بیان میدارد میتواند راهنمایی برای دلیل پشتیبانی از احمدی نژاد باشد.

سال گذشته در دیدار حسن روحانی و برخی از اعضای هیات دولت با خامنه‌ای وزیر اطلاعات، وزیر علوم

وزیر دادگستری، وزیر نفت ومعاون اول رییس ‌جمهور گزارشه ایی ازسوء مدیریت ومفاسد کلان اقتصادی در

هشت سال دولت احمدی‌ نژاد را به آگاهی خامنه ای رسانیدند و برخی پرونده‌ها نیز ازسوی وزیراطلاعات

جهت اطلاع خامنه‌ای بازخوانی شدو حسن روحانی خواستارصدوراجازه خامنه ای جهت فاش کردن آن موارد

گردید.

واردات ۷۳۰ میلیارد دلار درطول ۸ سال زمامداری احمدی نژاد،کاربرد۹۵۰ میلیارددلاردرآمد ارزی درهشت سال

واریز ۱۶ میلیارد تومان از حساب دولت به حساب شخصی دانشگاه ایرانیان که متعلق به خود احمدی نژاد و دوستان او میباشد. پرداخت رشوه به بازرسان ساختمان های مهر. سرقت ۶ کشتی در مناطق آزاد، واگذاری

۲۰ هکتار از منطقه آزاد قشم، تخلف ۹ هزار میلیارد تومان در فرودگاه سابق قشم، تخلف ۹ هزار میلیارد تومان ازصندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و نهایتا گم شدن پنج دکل نفتی.

در آن جلسه خامنه‌ای به شدت با درخواست حسن روحانی مخالفت مینماید و خواستار پایان افشاگری های دولت فعلی علیه اقدامات غیرقانونی دولت احمدی ‌نژاد وآنچه ازسوی خامنه ای «کش ندادن » این مسائل عنوان گردید، شد.

همچنین علی خامنه‌ای در موارد مختلفی از برخی افشاگری‌های مقامات دولت نسبت به اقدامات خلاف قانون احمدی ‌نژاد انتقاد کرد و در یکی از آخرین سخنرانی‌های خود، به شدت از ماجرای افشای بورسیه ‌های غیرقانونی در زمان تصدی‌ کامران دانشجو بر وزارت علوم و مجری کودتای انتخاباتی سال ۸۸ انتقاد نمود.

رضا آذرخش

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است