در دفاع از پیمان عارف-آرش رحمانی عضو کمیسیون سیاسی جبهه ملی تهران


دیدن صحنه های کوبیدن به در خانه پیمان عارف کوفتن بر تمامی بندهای بیانیه حقوق بشر است. آنهم در کشوری که میخواهد به اتحادیه اروپا بپیوندد و بسیار خوشحالم که اروپاییان دولت پان ترکیست و عثمانی گرای ترکیه را بهیج وجه در حد استانداردهای اتحادیه اروپا نشناختند.
آن چیزی که بعد از کودتای ترکیه به وقوع پیوسته (هرچند که به کل این ماجرا هم میشود به دیده تردید نگریست و نمایشی دانست آن را) پاکسازی تمام مخالفان به بهانه های واهی است.تسویه های گسترده اساتید دانشگاه نشان از تسلط یک دیکتاتوری ضد فرهنگ و آزادی بیان بر ترکیه است.
آن چیزی که از بیانات اردوغان پس از درگیری های خونین سوریه بر می آید نگاه ضد ایرانی اوست. او اخیرا در یکی از سخنرانی های خود گفته است “اینک نفوذ فارسی در عراق گسترش پیدا کرده است و موضع¬گیری شبه نظامیان الحشد الشعبی در حمایت از این نفوذ فارسی پسندیده نیست الحشد الشعبی همچنان به تهدیدی برای اهالی موصل و ترکمن ها تبدیل شده است. ما تحولات عراق و آنچه که در تلعفر و سنجار موصل رخ می دهد را از نزدیک پیگیری می کنیم.”
زدن اتهام طرفداری از گولنیستها برای کسانی که ذره ای آشنایی با عقاید پیمان عارف دارند بسیار دور از واقعیت است.
از سال ۱۳۸۵ که او را میشناسم با تمام بالا پایین ها با وجود اختلافات فکری عمیق در بعضی موارد بهیچ وجه نمیتوانم همراهی او با گولنیست های به مراتب دشمن تر از اردوغان با ایران و ایرانی را بپذیرم.
پیمان عارف داری عقاید لیبرال ناسیونالیست هست .او دارای اندیشه مصدقی است و در این مدت در زادگاه پان ترکیست به خوبی از هویت ایران و فرهنگ بالای آن دفاع نموده است همانند دیگر بزرگان زاده تبریز که بدون شک هویت ناسیونالیسم مدرن ایران مدیون آن هاست.
بر تمامی ایران دوستان آزادی خواه واجب است با تمام قدرت از پیمان عارف فارغ از هر گونه اختلافات فکری دفاع نمایند و فشاری بی همتا بر دولت حامی داعش و جبهه النصره آورند.

۲۵ آذر ۱۳۹۵

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است