داستان دزدان خانگى !! کاووس ارجمند


امروزه در ایران از تالار مجلس گرفته تا روز نامه ها و در افکار عمومى این پرسش مطرح است که بر سر دارائى هاى ملى چه آمده است ؟!
پول نفت و گازى که قرار بود بر سر سفره مردم آورده شود که احمدى نژاد نوید آنرا مى داد و آیت اله خمینى در بهشت زهرا پیش از احمدى نژاد و یک روز پس از انقلاب زیان بار ١٣۵٧ به مردم داد چه شد ؟
این روز ها مسئله این نیست که چه کسى دارائى هاى ملت  ایران را به جیب زده ، امروزه پرسش این است که چه کسى از دست اندرکاران حکومت اسلامى دستش در چپاول دارائى هاى مردم ایران در کار نیست !!!
در کشور ایران این روزها حتى اگر آقاى صادقى نماینده مجلس که از فیلتر وزارت اطلاعات و شوراى نگهبان برگ سبز ورود به مجلس اسلامى را گرفته است این پرسش را در مجلس شوراى اسلامى مطرح کند که آقاى ” رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانى ” شما بر اساس  قانون اساسى باید در مورد دارائى هاى شخصى خود پاسخگوى مردم باشید و از او مى خواهد که در مورد سود هاى هنگفت چند میلیارد تومانى که از بیست سال پیش به حساب هاى سپرده ثابت در بانکها از پول وثیقه ها که از مردم بیچاره ایران و به زور گرفته اند و از دوران آیت اله یزدى ، شاهرودى و صادق لاریجانى به گفته مشهور ملا خور شده است، توضیح دهد. ناگاه تمام سیستم مافیائى اقتصادى و سیاسى در درون رژیم به واکنش سریع دست مى زند. صادق لاریجانى به گفته مشهور به فرار از پیش رو مى کند و به رئیس جمهور و رئیس مجلس که برادر خود اوست نامه مى نویسد و گله مى کند که چرا دهان نماینده مجلس را گل نگرفته اند !!!
پس از این فاش گوئى آقاى صادقى  نماینده تهران در مجلس شوراى اسلامى از سوى باند هاى وابسته به یزدى ، شاهرودى و صادق لاریجانى در فشار قرار داده مى شود و به دادگاه نیز  فراخوانده مى شود.آقاى صادقى مآموران وزارت اطلاعات و قوه قضائیه را سرزنش مى کند که آنها پس از این پرسش که وظیفه قانونى او بوده است، مى خواستند مانند یک جنایت کار با او برخورد کنند چون او شخص رئیس قوه قضائیه را مورد پرسش قرار داده است .
این روزها در ایران و در بین مقام هاى بالاى جمهورى اسلامى این اهمیت دارد که کدام باند رانت خوار نزدیک به یک روحانى مجتهد و صاحب کتاب بیشترین قدرت در سیاست و اقتصاد را دارد که باند هاى دیگر از او حساب ببرند و اورا در زدو بند هاى نفتى ، سرمایه گذارى ها در خارج از کشور وشستشوى پولها شریک کنند. روحانى سرشناس آیت اله مکارم شیرازى داراى یک امپراتورى بزرگ است و تجارت شکر و برخى از کالاهاى ضرورى را در اختیار خود دارد، آیت اله کاشانى معادن سنک و چیز هاى دیگر را مال خود کرده است، برادران لاریجانى که هم از توبره مى خورند و هم از آخور، آیت اله یزدى، شاهرودى و مصباح یزدى نیز امپراتورى هاى اقتصادى خود را با تفنگ چى هاى خود اداره مى کنند، آیت اله رفسنجانى در حال حاظر بر روى اندوخته هاى پیشین خود به خواب قیلوله مشغول است و در کار نو کیسه هاى تازه بدوران رسیده مات و سرگرد ان شده است، سردار رضائى گویا تجارت خانه هاى بزرگى را اداره مى کند و یکى از سران مافیا سیگار که به تازگى در اوج قدرت قرار گرفته است و پس از آیت اله طبسى شاه خراسان شده است آیت اله علم الهدى است که استان خراسان را قرق کرده است و گویا اورا آماده مى کنند تا جانشین ولى فقیه آیت اله خامنه اى گردد، باید منتظر شد ودید و بویژه باید دید هم حوزه اى هاى ایشان چه برنامه هائى در پیش رو دارند.
باند محمود احمدى نژاد ( بزرگ شارلاتان ) در حال حاظر در خارج از رینگ بسر مى برند و با دارائى هاى هنگفت از راه پول شوئى و زد و بند هاى اقتصادى به جابجا کردن دلارها مشغول هستند و ماجراى دکل هاى نفتى و دلارهاى نفتى که بابک زنجانى با آنها براى فروش نفت در بازار آزاد به توافق رسیده بود و قرار بود دلار ها به حساب دولت ریخته شود هنوز مبهم بر جاى مانده است و از آنجائى که احمدى نژاد و تیم او تنها در این پول شوئى ها و چپاول دارائى هاى ملى تنها نیستند لذا کسى به سراغ آنها نمى تواند برود.
و داستان دزدان خانگى در جمهورى اسلامى چنان پیچیده و درهم گره خورده است که سال ها نیاز است تا سرنخ ها را یافت و لى چیزى که روشن است این است که به گفته مشهور :
گر رسم شود که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
و این در حالى است که انگشتان دست یک به اصطلاح آفتابه دزد را در مشهد قطع مى کنند “بر اساس قانون شریعت” ولى کسانى که دارائى هاى ملى را که باید خرج ساختن دبستان و بیمارستان و رفاه عمومى گردد به جیب زده اند ، ماشین هاى آخرین مدل سوارند و در بهترین خانه های خود و وابستگانشان سکونت دارند، آزادند و کسى را هم با آنان کارى نیست، چون همگى آنها وابسته به سران در هرم قدرت هستند.
بر اساس اسناد موجود داماد آیت اله شاهرودى زاده کربلا با وام ٣۵٠ میلیون دلارى که از بانک هاى دولتى با زد وبند گرفته است ٧٠٠ اتومبیل پورشه ساخت آلمان وارد ایران کرده و در بازار آزاد آنها را فروخته است و اکنون نیز حاظر به پرداخت بدهى خود به بانک نیست.
و باز این در حالى است که مبارزان ملى و حقوق بشرى مانند مهندس کورش زعیم و نرگس محمدى در پشت میله هاى زندان اوین همراه با دیگر دگر اندیشان و بدون هیچ گناهى در بند هستند.
اهورا مزدا این سرزمین را از دروغ ، خشکسالى و جنگ بپا .
سنگ نوشته داریوش بزرگ پسر ویشتاسب در تخت جمشید.
کاووس ارجمند
تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است