حکومت اسلامی به نسل کشی ایرانیان پایان دهد



در حالیکه اعنراضات ایرانیان پس از قتل فجیع ژینا امینی در آستانه چهارمین هفته خود قرار دارد حاکمان اسلامی با بی رحمی و بدون هیچگونه درایتی همچنان به نسل کشی ایرانیان و بخصوص نوجوانان ایرانی که تمایلی به حجاب اجباری طالبانی – اسلامی ندارند ادامه میدهد که با انزجار چهانی روبرو شده و این حکومت بی آبرو به منفورترین حکومت جهان تبدیل گشته است.
جمهوری اسلامی با قتل کودکان و نوجوانان و کشتار وحشیانه هممیهنان بی دفاع بلوچ چهره کریه خود را بار دیگر به دنیا نشان داد و با واکنش ایرانیان در خارج و دولتهای اروپایی و کانادا روبرو شده است در حالیکه دولت بایدن همچنان در فکر بده بستان با حاکمان جنایتکار اسلامی است و ظاهرا به توافقاتی نیز رسیده است

جبهه ملی ایران ضمن ستایش از خروش ملت ایران بر علیه ستم حکومت اسلامی و حمایت از مطالبات برحق مردم , از حاکمان بیداد به ویژه نیروهای سرکوبگر میخواهد دست از نسل کشی و خشونت بردارند و بیش از این خونریزی نکنند.
جمهوری اسلامی دیگر مشرو عیتی ندارد و بر رهبران جامعه مدنی که بر خی از آنان هم اکنون در سیاه چالهای حکومت اسلامی هستند مانند نسرین ستوده, نرگس محمدی ,جعفر پناهی, مصطفی تاجزاده , محمد علی نجفی و ….. تا بعنوان وکلای ملت زمینه عبور کم هزینه از این حکومت خونبار را فراهم کنند.

پاینده ایران
جپهه ملی ایران-آمریکا
۱۵ مهر ۱۴۰۱
www.jebhe.net

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است