جمهوری اسلامی می خواهد با توهین به بزرگان اقوام ایران برای خود هویت جعلی بسازد! / بیانیه جبهه ملی ایران آمریکا و اروپا در پشتیبانی از اعتراضات هموطنان لُرتبار


jebhe-melli-iran-eu-usهممیهنان آزاده

   پس از آغاز پخش سریال “سرزمین کهن” از شبکه سوم صدا و سیمای ولایت فقیه، شمار بسیاری از هموطنان لر در استانهای جنوب غربی و در شهرهای دیگر استانهای ایران، بویژه در اصفهان، به اهانتی که در این فیلم به بختیاری ها و به خانواده سردار اسعد بختیاری شده بود، با جمع آوری طومار و تظاهرات خیابانی، خشم خود را از سیاست  صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

   سردار اسعد بختیاری و خواهر وی بانو مریم بحتیاری دو تن از شخصیتهای برجسته ای بودند که سهم و افتخار بزرگی در پیروزی جنبش مشروطه در برابر دربار و مشروعه خواهان داشتند. توهین به خانواده و تبار این دو تن و وابسته دانستن آنها به استعمار انگلیس درواقع کوشش بیهوده ای برای تحریف تاریخ آزادی خواهی ملت ایران است. با این سریال های سفارشی جمهوری اسلامی نخواهد توانست برای معممین ارتجاعی شیعه تاریخ بی پایه و دروغین بسازد. ملت ایران همواره حافظه تاریخی بسیار خوبی داشته است و اینبار هم فریب حکام مشروعه خواه کنونی را نخواهد خورد و اجازه نخواهد داد که تاریخ ایران از سوی آنان مصادره به مطلوب گردد.

   چه میرزا بنویسهایی که در جمهوری اسلامی اسم خود را مورخ می گذارند و مانند آقای خسرو معتضد تاریخ سفارشی می نویسند و چه دیگر بازیگران صحنه سیاسی و تبلیغاتی جمهوری اسلامی، باید نیک بدانند که “لعبتکانی” بیش نیستند که “چندی در بساط” جمهوری اسلا می اجازه بازی گرفته اند ولی سرانجام بدست توانای آنهایی که در کنار نمایشگاه صنایع دستی در اهواز بیش از سه هزار امضا داند و آنهاییکه در دزفول، شهرکرد، علی گودرز، لردگان، گیزه و اصفهان دستگیر شده اند به زباله دان تاریخ رانده خواهند شد.

   جبهه ملی ایران این تحریف و اهانت تاریخی را یک سوء تفاهم اتفاقی نمی داند. اینگونه پیش آمدها بخشی از سیاست ایرانستیز و ضدملی سردمداران جمهوری اسلامی است، “جمهوری” که باید با همه اعوان و انصارش برکنار گردد.

پاینده ایران

استقلال آزادی جمهوری ایرانی

جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا

پنجشنبه، یکم اسفندماه ١٣٩۲

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است