جمهوری اسلامی حتی تحمل یک فیلم در باره دکتر مصدق را هم ندارد، سایه توقیف این بار بر سر “شهرزاد” می‌افتد؟ حاشیه‌های یک سریالِ در شرف انتشار


mos3

این سریال که بر اساس تصمیم سازندگان بنا بود در روز سالگرد کودتای ۲۸ مرداد روانه بازار شبکه خانگی شود. در روز توزیع خود با مشکلاتی مواجه شده و انتشار آن متوقف شده است.
سایه توقیف این بار بر سر “شهرزاد” می‌افتد؟ /حاشیه‌های یک سریالِ در شرف انتشار
به گزارش خبرنگار چهره نیوز سریال شبکه خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در ایران با مشکل انتشار عمومی مواجه شده و خبرهایی در مورد توقیف احتمالی آن شنیده می شود.

حسن فتحی در این فیلم داستانی درام و عاشقانه را در بطن حوادث کودتای ۲۸ مرداد روایت می کند.

این سریال که بر اساس تصمیم سازندگان بنا بود در روز سالگرد کودتای ۲۸ مرداد روانه بازار شبکه خانگی شود. در روز توزیع خود با مشکلاتی مواجه شده و انتشار آن متوقف شده است. گفته می شود حضور دکتر محمد مصدق به عنوان یک قهرمان در بطن اتفاقات این سریال و همچنین پوشش برخی بازیگران از دلایل توقیف این اثر تاریخی بوده است.

سریال شهرزاد که گفته می شود بزرگترین و پرهزینه ترین مجموعه تاریخ سینما و تلویزیون ایران در بخش خصوصی است پس از دو سال پیش تولید و یک سال فیلمبرداری در ۲۸ قسمت برای توزیع در شبکه خانگی آماده شده است که در آستانه ۲۸ مرداد انتشار آن در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و مصطفی زمانی نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند. نصیریان و حسینی پیش از این با مجموعه‌های «میوه‌ ممنوعه» و «مدار صفردرجه» در کنار فتحی قرار گرفته بودند. اما ترانه علیدوستی در اولین تجربه‌ بازی در سریال در مجموعه «شهرزاد» روبروی دوربین قرار گرفته است.

محمود پاک‌نیت، مهدی سلطانی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، پریناز ایزدیار، نسیم ادبی، لیندا کیانی، رامین ناصرنصیر، امیرحسین رستمی، هومن برق‌نورد، غزل شاکری و گلاره عباسی از دیگر بازیگران سریال «شهرزاد» هستند.

http://jebhe.net/

 

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است