تکذیب جبهه ملی ایران(آمریکا) در شرکت در همایش واشنگتن ۲۲ خرداد ۱۳۹۷


هممیهنان گرامی

در روزهای ۱۰ و ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ همایشی موسوم به ائتلاف اپوزسیون در دانشگاه جرج واشنگتن در واشنگتن دی سی پایتخت ایالات متحده آمریکا برگزار گردید که حرف و حدیث بسیاری در برداشت. شرکت عناصر تجزیه طلب و مشخص نبودن منبع مالی این کنفرانس از این جمله اند.
یکی از برگزار کننده گان این همایش به نام آقای علی رضا نوری زاده با نام بردن از آقای هوشنگ کردستانی و جبهه ملی ایران چنیین تداعی کرده است که جبهه ملی ایران نیز در این همایش شرکت داشته است.
به آگاهی همیهنان عزیز میرساند:

۱.یکپارچگی کشور اولویت جبهه ملی ایران است و قابل مذاکره و تبادل نظر نمیباشد.

۲.جبهه ملی ایران هیچگاه در گردهمایی که بر اساس منشور این جبهه و شفاف نباشد شرکت نمیکند.اتکای جبهه ملی ایران برای استقرار حاکمیت ملی تنها بر ملت شریف ایران است.

۳.چنانچه بارها اعلام شده است هیچگونه ارتباط تشکیلاتی بین جبهه ملی ایران در داخل کشور با فعالین در خارج از کشور وجود ندارد.

۴.آقای هوشنگ کردستانی از فعالین قدیمی هستند و زمانی نیز عصو شورای جبهه ملی بوده اند ,اما هیچگونه ارتباط تشکیلاتی با تشکل های فعال به نام جبهه ملی ایران در خارج از کشور ندارند.

۵.اعلام مواضع و بیانیه های جبهه ملی ایران تنها از طریق دفتر روابط عمومی در داخل کشور و باز نشر آن از طریق سایت خبرگزاری جبهه ملی ایران و دیگر سایت های معتبر فعالین جبهه ملی در خارج از کشور اعتبار دارد.

جبهه ملی ایران(آمریکا)
۱۳ ژوئن ۲۰۱۸
www.jebhe.net

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است