تعرض به خانواده اسطوره ملی علی دایی را محکوم میکنیم-جبهه ملی ایران ـ آمریکا


هم میهنان گرامی

حکومت مذهبی بی کفایت ، جنایتکار و ایران ستیز حاکم بر ایران بار دیگر سرشت گروگان گیر و آدم ربای خود را با ربایش هواپیمای ماهان ایر بر فراز خلیج فارس و تعرض به خانواده قهرمان ملی و پر آوازه ایران ـ علی دایی ـ به نمایش گذاشت.
اظهارات پسین کاربدستان و مبلغ های این نظام ننگین پیرامون ربایش هواپیمای ماهان ایر به خوبی آشکار می کند که این نظام در تمامیت خود به پایان راه رسیده و حتی برای توضیح چرایی این اقدام تروریستی خود نیز وحدت نظر ندارند.
جبهه ملی ایران ضمن نکوهش این هواپیما ربایی ، با دیگر حمایت همه جانبه و همیشگی خود از جنبش آزادی خواهانه و رهایی بخش ملت ایران اعلام میدارد و از سایر ورزشکاران و قهرمانان دیروز و امروز ایران زمین می خواهد که همراهی، گذشت، پایداری و دلیری را از قهرمان هایی چون الناز رکابی، وریا غفوری، علی دایی، علی کریمی، پرویز برومند، یحیی کل محمدی، کریم باقری و دیگر ورزشکاران مردمی بیاموزند و در این روزگار حساس همراه و دادخواه هموطنان و اسیران در بند این استبداد سیاه باشند.
جبهه ملی ایران همچنین از جامعه ورزشی ایران و طرفداران پرشور تیم تراکتورسازی می خواهد که صدای امیر نصر آزادانی فوتبالیست تیم تراکتور سازی تبریز باشند؛ فوتبالیست ظلم ستیز و آزادیخواهی که در خطر اعدام توسط حکومت انیرانی حاکم بر ایران قرار دارد.
پیروز ملت ایران
پاینده ایران

۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی
هفتم دی ۱۴۰۱خورشیدی
www.jebhe.net

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است