بیانیه همبستگی برای آزادی ایران، جبهه ۷ آبان: از یک‌پارچگی ملی درون ایران بیاموزیم و یک‌صدا شویم


مردم دلاور ایران!
رژیم جنایتکار اسلامی با اعدام وحشیانه محسن شکاری در پی آزمودن واکنش مردم ایران از یکسو و شکیبایی نهادهای جهانی از سوی دیگر است. کارنامه چهل‌ و چهار ساله این تبهکاران گواهی آشکار بر این است که اینان در نابودی جان و ویرانی روان مردمان این آب‌ و خاک هیچ مرز و اندازه‌ای نمی‌شناسند و از هیچگونه پستی و پلشتی رویگردان نیستند و اگر با واکنشی درخور و گسترده روبرو نشوند، دست به کشتار گسترده‌ رزمندگان اسیر در زندان‌ها خواهند گشود.

ایرانیان!
انقلاب بزرگ این نسل بپاخاسته با گام‌های استوار می‌رود تا مُهر پایانی بر بیش از چهار دهه سرکوب و سرافکندگی ملی فروکوبد. اما در این رویارویی سرنوشت‌ساز، هزاران محسن دیگر در سیاهچال‌های رژیم اهریمنی شب را در زیر سایه داس مرگ دژخیمان ولی فقیه به پگاه می‌پیوندند؛ چشم این قهرمانان اکنون به دستان ما است، تا با بهره‌گیری از همه امکانات خود همین امروز به یاری آنان بشتابیم.

شما، مردم ایران، با ادامه انقلاب شکوهمند ملی خود، به رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی نشان می‌دهید که اعدام محسن شکاری و دیگر قتل‌های حکومتی نه تنها هراسی در دل‌هایتان برنیانگیخته، که خشم‌تان را فزون‌تر و گام‌هایتان را برای سرنگونی جمهوری اسلامی و رسیدن به آزادی استوارتر می‌کند.

هم‌میهنان!
جامعه جهانی نیز وظیفه اخلاقی دارد، که برای جلوگیری از ادامه کشتار فرزندان دلیر ایران در خیابان‌ها و زندان‌های جمهوری اسلامی، واکنشی درخور نشان دهد. همبستگی برای آزادی ایران- جبهه ۷ آبان- از اتحادیه اروپا و همه کشورهای جهان آزاد می‌خواهد که سفیران خود را از تهران فرا بخوانند و سفیران حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی را از کشورهای خود بیرون کنند.

در همین راستا ما همه نیروهای اپوزیسیون را فرا می‌خوانیم که در این روزهای سخت میهن، برای پشتیبانی از انقلاب، گذشته را به تاریخ واگذارند و جان دلیران دربندمان را فراتر از منافع حزبی و گروهی خود بدانند. ما از همه نیروهای باورمند به دموکراسی، با هر گرایش و پیشینه‌ای می‌خواهیم با سرمشق گرفتن از یکپارچگی ملی درون ایران، در کُنشی همبسته و یکصدا و در درخواستی مشترک از اتحادیه اروپا و دیگر دولت‌های جهان پیگیرانه بخواهند که، با فرا خواندن سفیران خود، سطح روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی را به حداقل کاهش دهند.

همبستگی ملی رمز پیروزی است.

همبستگی برای آزادی ایران، جبهه ۷ آبان
آدینه، ۱۸ آذر ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است