بیانیه نهادهای اطلاعاتی: سند ورشکستگی نظام! احمد پورمندی



از دیروز که این بیانیه طولانی در آمد، به قصد خواندن، به آن نزدیک شدم. دیدم که مرد این کار نیستم! خواندن سی صفحه اباطیل زننده، اعصاب فولادین می‌خواهد که ندارم. تصمیم گرفتم آنرا بتکانم تا قابل خواندن شود. در تکان اول نصف مطلب که شامل همه رقم دشنام به امریکا، اسراییل، عربستان و… بود، ریخت. اما باز هم باقی مانده بیانیه خیلی حجیم بود. یک تکان دیگر هم دادم و گذاشتم تا همه رجزخوانی‌ها و «من آنم که رستم بود بهلوان» هم بریزد و بعد دیدم که از کل بیانیه سه جمله قابل خواندن مانده است:
اول- همه جنبش‌ها و اعتراضات مردم، از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز، زیر سر آمریکا بوده است و این «اغتشاش‌های اخیر» را هم سیا طراحی کرده و مدیریت می‌کند.

دوم- آقایان نسبت به همه‌جای دنیا، منطقه و صد البته کشور خودمان، اشراف امنیتی و اطلاعاتی صد در صدی دارند و همه چیز تحت کنترل سربازان گمنام امام زمان قرار دارد.

و سوم- تمام این فتنه ۴۵ روزه زیر سر دو زن به اسامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی بوده است که در کلاس‌های مجازی خبرنگاری شرکت کرده بودند یکی از مهسا بر روی تخت بیمارستان عکس گرفت و دیگری هم از مادر مهسا بر مزار دخترش فیلم تهیه کرد!

وقتی از خواندن این بیانیه سه خطی فارغ شدم، ابتدا به نبوغ کسانی که این بیانیه را برای رؤسای این دو سازمان نوشتند، آفرین گفتم که توانستند سر و ته جنبش «زن، زندگی، آزادی» را به این خوبی جمع کنند. طراح و آمر و عامل را مشخص کنند. گردش کار کارشناسانه نهاد‌های محترم را روی میز قاضی بگذارند و ملات لازم برای تهیه بولتن و ارائه به مقام رهبری را فراهم سازند.

گرچه این جمع‌بندی می‌توانست برایم قانع کننده باشد، اما نظر به عظمت این دو دستگاهی که چهار دهه حکومت پنهان را در دست دارند، برای حصول اطمینان، تصمیم به مرور نانوشته‌ها گرفتم.

از قتل عام دهه شصت تا فاجعه اسیرکشی ۶۷ تا قتل‌های زنجیره‌ای و کهریزک و ده‌ها جنایت کوچک و بزرگ دیگری را که آقایان کارگردانی و اجرا کردند، همگی نشانگر صحت ادعای آنها مبنی بر اشراف امنیتی بودند. پرونده‌های فعالین محیط زیست، متهمین به قتل دانشمندان هسته‌ای و شهروندان دو تابعیتی همگی بیانگر هوشیاری و دشمن شناسی آقایان بودند. چراغ، هویت و تولیدات کیلویی دیگری که برای صدا و سیما تهیه کردند، نشانگر نبوغ‌شان در پیشگیری بود و سرانجام تاخت‌وتاز موساد در صنایع اتمی، سرقت یک و نیم تن سند از مرکز سری آنها، انفجار‌های پیاپی در مراکز اتمی، ترور دست‌اندرکاران پروژه اتمی، گشت و گذار هکر‌ها در اوین و … همه نشانه اشراف اطلاعاتی حضرات بودند و هستند و بر این بستر درخشان است که می‌توان شاهکار تحلیلی برادران را درک کرد که سیا به کمک دو زن آشوبی به بزرگی جنبش مهسا به پا کرده است!

صدور چنین بیانیه مطول و بی‌سر و تهی از سوی دو سازمانی که هیچ خدایی را بنده نیستند، دستگاه قضایی کشور را به مجری فرامین بازجو‌های خود بدل کرده‌اند، هر زمان که بخواهند، با در دست داشتن احکام قضایی کیلویی یا بدون حکم، به جان، مال و حیثیت مردم دست درازی می‌کنند و در تمام فجایع چهل و چند ساله ج.ا. دست نیرومندی داشته و دارند، قبل از هر چیز بیانگر آن است که خامنه‌ای در مواجهه با جنبش رشدیابنده مردم کم‌آورده و به جای دولت بی‌اختبار و ورشکسته رئیسی، دولت اصلی را به صحنه فرستاده است تا با رجزخوانی و تهدید، جوانان شجاع ما را بترساند. غافل از آنکه تاریخ کشور ما با قتل مهسا ورق خورده است و نسل جوان کشور، متکی بر حمایت دو نسل دیگری که در جهنم این نظام سوختند، پا در میدان گذاشته و با هوشیاری بی‌مانندش و با حضور زنان در میانه میدان، اژدهای امنیتی را به جادوی دانش روز، نیروی جوانی و زندگی بخشی زنانه، ذوب خواهد کرد.

پیش از آنها گوبلز، پرویز ثابتی، سعید الصحاف و بسیارانی دیگر هم تا روز آخر رجز خوانده‌اند!

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است