بیانیه شماری از زندانیان سیاسی خطاب به ملت ایران


Zendanian-e-Rajaishahr

رژیم جمهوری اسلامی، دشمن معلمان، کارگران و پرستاران

تمام ثروت های ملی، معادن و منابع در دست دولت و انحصار حکومت است، به گونه ای که بنا به گزارش رئیس سازمان بازرسی رژیم، فقط در یک مورد، از ۶۵ میلیون هکتار زمین، ۱۴۰ میلیون هکتار یعنی ۸۵ درصد از آن متعلق به دولت و فقط ۱۵ درصد آن در اختیار بخش غیر حکومتی است. این اقتصاد عظیم حکومتی، در انحصار خامنه ای از طریق بنیادهای عظیم مالی است که در یک قلم، ثروت بنیاد موسوم به فرمان ۸ ماده ای، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است. سپاه بر همه ی ثروت های ملی چنگ انداخته و وابستگان به قدرت و ثروت به رانت خواری، دزدی و اختلاس با رقم های نجومی مشغول هستند و در یک قلم، ۵۷۵ تن از این وابستگان به باند قدرت حاکم، ۲۲۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه های بانک ها را تاراج کرده اند در یک قلم دیگر، فقط در یک معامله، بالغ بر ۸۰ میلیون دلار توسط عوامل سپاه به نام خرید دکل نفتی، چپاول صورت گرفته و در معامله موسوم به کرسنت، آن چنان فساد عظیم مالی صورت گرفته که فقط جریمه آن تا کنون بالغ بر۱۵ میلیارد دلار بوده است.

به گفته ی رییس جمهور رژیم، در دوره احمدی نژاد بالغ بر ۷۰۰ میلیارد دلار هزینه واردات شده است و معلوم است از قبل این رقم نجومی، کدام باندهای مالی ولایی، سودهای بادآورده نصیب خود کرده اند. آری، اقتصاد ایران، منابع مالی و معادن ایران و ثروت های عظیم استحصال شده ، در انحصار حکومت است، و عامل اصلی این فساد عظیم، همین انحصار اقتصادی و سیاسی است و به اعتراف حکومت گران، فقط ۳۰ درصد مشکلات فعلی ناشی از تحریم های بین المللی است، که علت تحریم نیز حکومت ماجراجوی آخوندهای سیاسی حاکم است.

اما روی دیگر سکه، ملتی زیر ستم و به استثمار کشیده شده، فقیر و زیر سرکوب است برای این که ، آه در بساط ندارد و در چنگال قدرت اهریمنی حکومت قلدر، فاسد و ثروتمند گرفتار آمده است. معلم اش برای مقابله با تبعیض، ستم و فقر هر روز در اعتصاب و خیابان است و حکومت فساد و دزدان، نمایندگان این طبقه ستم دیده، مثل عبدی، بداقی و باغانی را به زندان و شکنجه محکوم می کند.

بداقی را به انفرادی های ۲۰۹ انتقال میدهد، باغانی را در بند ۳ رجایی شهر در بین مجرمین خطرناک می اندازند وعبدی را به جای نامعلوم می برد تا انتقام اعتراضات معلم ها را از آنها بگیرد.زیرا خواب امپراطورهای ثروت و قدرت را آشفته کرده اند!

کارگران زحمتکش این نیروی مولد ثروت جامعه، با دستمزد ۷۰۰ هزار تومانی در حالی که خط فقر بالای ۳ میلیون تومان است، با قراردادهای سفید امضا و در شرایطی که چندین ماه است دستمزد خود را دریافت نکرده یا گروه زیادی از آنان اخراج شده اند، هر روز در اعتصاب و اعتراض هستند، اما امپراطوری ثروت و قدرت، پاسخ انها را با کتک، زندان و سرکوب می دهد که نمونه ی آن در زرند کرمان، اردبیل و تهران و سایر شهرها فراوان است.

وزیر بهداشت و درمان رژیم، با صراحت و بر خلاف نص صریح قانون تأکید می کند، نمایندگان پرستاران را به دلیل اعتراضات مدنی و حضور در برابر مجلس برای طرح خواسته های خود رد صلاحیت کرده ایم و این در حالی است که میلیون ها پرستار زحمتکش که برای گذران زندگی مجبور هستند چند شیفت کار کنند ، به فغان آمده و حق خود را مطالبه می کنند.

لنج داران بوشهر تا کارکان و کارگران عسلویه، کشاورزان خوزستانی تا دامداران اصفهانی، کسبه ی تهران تا کارکنان مخابرات گیلان، همه و همه ی مزدبگیران و تولیدگران و کسبه به دلیل گرانی سوخت، بالا بودن مالیات های ظالمانه و سایر ستم های امپراطوری ثروت و قدرت ولایی – اسلامی حاکم به ستوه آمده و معلم های شجاع برای دفاع از نمایندگان خود، در برابر زندان اوین دست به تحصن زده اند.

آری؛ میرود تا با متشکل شدن همه ی این طبقات اجتماعی آگاه، به ستوه آمده و به پا خاسته و اتحاد عملی حول مطالبات اساسی، با اعتصابات، اعتراضات و نافرمانی مدنی در برابر ستم دیکتاتوری حاکم، و نپرداختن مالیات های ظالمانه، هزینه های غیر عادلانه برق، گاز، آب و تلفن، اجازه ندهند این امپراطوری ثروت و قدرت که همچون زالو، خون مردم ایران را می مکد، بیش از این با پول های طبقات فقیر ایرانی، نیرو بگیرد. راه پیروزی بر این دیو ستم، متشکل شدن همه ی نیروهای آگاه، پیوستن این تشکل ها به یکدیگر و تشکیل جبهه ای فراگیر برای رسیدن به خواسته های تاریخی، دموکراتیک و قانونی است.

زندانیان سیاسی ایران – ۷ تیر ۹۴

۱- فرید آزموده ۲- امیر امیرقلی ۳- سهیل بابادی ۴-مسعود جعفرآبادی ۵- ایرج حاتمی ۶- خالد حردانی ۷- محمد جراحی ۸-شاهرخ زمانی ۹-مهدی شاندیز ۱۰-سعید شیرزاد ۱۱-حشمت اله طبرزدی ۱۲- حسین کاظمینی بروجردی ۱۳- علیرضا فراهانی

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است