بیانیه جمعی از دانشجویان ملی گرای دانشگاه‌های تهران، شیراز، اصفهان و کرمانشاه در رابطه با درخواست تجمع جبهه ملی به مناسبت ۱۴ اسفند


همانطور که اطلاع دارید جبهه ملی ایران طی یک روند قانونی درخواستی مبنی بر برگزاری گردهمایی عمومی در تاریخ چهاردهم اسفند ۱۳۹۶(سالگرد درگذشت دکتر محمد مصدق) در یکی از میادین شهر تهران برای اعلام نظرات و پیشنهادات خود به نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور ارائه داده است.

بنا به این درخواست از دولت حسن روحانی انتظار می رفت، بنا بر ادعاهایی از جمله وجود آزادی بیان در کشور و تحمل اعتراض قانونمند که بارها تکرار نموده است، با درخواست جبهه ملی ایران موافقت نماید و اجازه ی برگزاری اجتماع عمومی در یک از میادین دلخواه شهر تهران صادر کرده و امنیت آن را بر عهده گیرد.

اما با توجه به اینکه تاکنون دولت واکنشی به این درخواست نداده است. ما جمعی از دانشجویان ملی گرای دانشگاه های شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و کرمانشاه طبق اصل ۲۷ قانون اساسی اعتراض به شرایط موجود را حق خود دانسته و از دانشجویان و مردم آزادی خواه ایران دعوت می کنیم که در اجتماع آرام در میدان تاریخی بهارستان در ۱۴ اسفند ساعت ۱۷ شرکت کرده و مطالبات خود را به گوش سردمداران برسانند، باشد که حکومت ما را تحمل کرده و صدای ما را بشنود.

جاوید باد ایران
جمعی از دانشجویان ملی گرای دانشگاه های تهران، شیراز،
اصفهان و کرمانشاه
۴/۱۲/۱۳۹۶

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است