بیانیه جبهه ملی ایران سامان ششم درباره نوشته “دوازده سازمان سیاسی” در حمایت از آقای رضا پهلوی، جعل و ریا کاری مشروعیت نمی آورد


وابستگان به اقای رضا پهلوی  بیانیه ای به نام “دوازده سازمان سیاسی” در حمایت از ایشان منتشر کرده اند. فارغ از این که محتوای این بیانیه چیست، در انتهای آن از سازمان هایی نام برده میشود که برخی از آنها اساسا وجود خارجی ندارند.
باید بیان داشت که جعل نام پر افتخار جبهه ملی ایران در میان حمایت کنندگان رضا پهلوی نه تنها یک بدیل سازی ناشیانه و در نهایت بی اخلاقی است، بلکه در حاوی این پیام نیز که نویسنده آن برای آنکه خود را مردمی و دارای مشروعیت معرفی نماید، علاقمند است تا از نام پر افتخار جبهه ملی ایران به صورت ابزاری برای پیش برد اهداف خود بهره جوید. این در حالیست که نیروهای راستین جبهه ملی ایران تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند بود که با کسانی هم آوایی داشته باشند که با افکار پوپلیستی وفرمان از بالا بدون رعایت اصول دمکراتیک مطبوعاتی و تنها با اتکا به چند رادیو وتلویزیون بیگانه مبارزات مردم ایران را به بیراه می کشانند.
جبهه ملی ایران (سامان ششم)ضمن محکوم کردن این اقدام نادرست اعلام می دارد در صورت تکرار چنین رویه ای، بی تردید افشاگری های لازم را در این خصوص انجام داده و بانیان آن را رسما به ملت ایران معرفی خواهد کرد.

جبهه ملی ایران سامان ششم
زنده باد ازادی
پاینده ایران
چهارم تیرماه ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است