بیانیه جبهه ملی ایران- اروپا در اعتراض به محکومیت مهندس کورش زعیم، هموند جبهه ملی ایران، به یک سال زندان


هموطنان گرامی،

چندی پیش مهندس کورش زعیم، فرد مبارزی که هیچ‌گاه جز آزادی، آبادی و سربلندی میهنش ایران دغدغه ای در دل و در سر ندارد و همواره خواهان حاکمیت ملت ایران از طریق انتخابات واقعاً آزاد است، از طرف ابولقاسم صلواتی ،، قاضی،، اطلاعات سپاه به اتهام ،،تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی،، به یکسال حبس محکوم شد. آنچه آمرین صلواتی از تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی می‌فهمند به احتمال زیاد مطالبیست که کورش زعیم در نامه سرگشاده خود/۲۱ تیر ۱۳۹۴ به آقای حسن روحانی با عنوان رئیس جمهور نوشته است. البته پس از این نامه آقای زعیم چند مصاحبه با رادیو ها و تارنماهای ایرانی و خارجی داشته که آخرین آن با فرستنده یورونیوز می باشد. آقای زعیم در تمام نوشته‌ها و گفتگوهایش با متانت و مستدل بدون هیاهو و دادن شعار، همیشه با تیزبینی و بی پرده سیاستهای غلط و ضدملی حکام جمهوری اسلامی را به باد انتقاد میگیرد و به آسیب ها و پیامدها ی نکبتبار آن هشدار می دهد. افزون بر این ایشان نه تنها در نوشته‌های ویژه بلکه بیشتر در ادامه انتقادهایش پیشنهادها و رهنمودهایی برای بهبود اوضاع اجتماعی، اقتصادی ملت ایران و زیستبوم کشور نیز مینماید.

همیهنان،

شگفت انگیز نیست که اطلاعات سپاه، قوه قضایی و وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی شخصتهای پاک، میهندوست و منتقد را به زندان محکوم می‌کنند تا دست و بال صدها دزد وفادار به ،،نظام مقدس جمهوری اسلامی،، باز بماند و غارت و چپاول ثروت ملی توسط آقاها، آقازاده ها، پاسدارها و همکاران ریز و درشت آنها، به یک امر پیش پا افتاده بدل گردد و جبهه ملی ایران به یک باشگاه بی خطر سیاسی فروکاسته شود. در این رابطه بجاست که به رؤسا و رهبران مادالعمر جبهه ملی ایران نیز اشاره شود که نتنها اعتراضی به محکومیت ناعادلانه هموند شورای مرکزی جبهه ملی ایران نمی کنند، بلکه برای حفظ موجودیت غیر قانونی خود و اخراج هموندان ،،مزاحم،، ولی پاک ورهروان راستین دکتر محمد مصدق، با وزارت اطلاعات همکاری هم می‌نمایند و می کوشند جمال درودی و کورش زعیم را از جبهه ملی ایران اخراج نمایند.

ایرانیان آزاده،

اگر مبارزه علیه نظام استبدادی و فاسد جمهوری اسلامی یک حرکت پرتوان اجتماعی نگردد و فقط قشر محدودی از شما در این صف کوشا باشد، خودگویاست که این کنشگران و فعالان مورد ضرب و شتم، شکنجه و حصر و حبس هیات حاکمه قرار خواهند گرفت و کوشش های آن‌ها تنها در درازمدت به نتیجه خواهد رسید. بدون دستیابی به آزادی‌ها و حقوق شهروندی اکثریت مردم ایران، این اقلیت حاکم دینفروش، تاریک اندیش و فاسد به حکومت ضد مردمی خود ادامه خواهد داد و دستخوشهایی مانند توافق هسته ای تأثیر محسوسی در اوضاع اجتماعی ایران نخواهد گذاشت.

جبهه ملی ایران– اروپا به حکم ناعادلانه محکمه جمهوری اسلامی علیه کورش زعیم شدیداً اعتراض میکند و خواهان لغو فوری آن می باشد.

همه زندانیان سیاسی و عقیدتی باید آزاد گردند

زنده و پاینده باد پیکار ملت ایران برای آزادی و عدالت اجتماعی

پاینده ایران

جبهه ملی ایران– اروپا

سه شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است