بیانیه‌های مشترک جوانان محلات شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد، زنجان، گرگان و بابل



بیانیه مشترک شماره ۲
* خطاب به ارتش ایران *
دلاور مردان ارتش، ارتشیان سرافراز، ما انقلابیون آزادی­خواه ایمان داریم که در این حساس­ترین لحظات تاریخ ایران، شما را کنار خود خواهیم داشت .
زیرا مهم ترین نیروی رزمی ارتش سربازان وظیفه هستند که از قضا خود ما هستیم، جوانان ایران .
افسران شریف ارتش نیز در بلایای طبیعی و حوادث پیش آمده در این سالها نشان داده­‌اند در کمال فروتنی، بدون تظاهر و با جان و دل به کمک مردم آمده­‌اند و تصویر زیبایی از اصل ارتش فدای ملت نشان داده­‌اند.
طبیعتا در رژیم چاپلوس ­پرور و سالوس محور جمهوری اسلامی رده­‌های بالای فرماندهی ارتش به کسانی رسیده است که نه براساس لیاقت و وطن ­پرستی بلکه براساس میزان سرسپردگی و مزدوری­شان به فرماندهی نیروها رسیده‌­اند.
حساب این افراد حقیر جداست .
اما از افسران شریف انتظار داریم به عنوان سربازان قسم خورده این آب و خاک کماکان مراقب تمامیت ارضی کشور و جان و مال و ناموس مردم ایران باشند و اجازه دست درازی به آن ندهند .
معدودی مزدور وطن فروش که اکثرا از سر فرصت طلبی و برای بهره برداری از مزایای عضویت در سازمان سرکوب بسیج و لباس شخصی و یگان ویژه نیروی انتظامی به این نهاد پیوسته اند، دست تعدی به نوامیس و جان و مال مردمان این سرزمین گشوده­‌اند، ما برای دفاع از ایران و ایرانیان در مقابل این دشمنان چشم انتظار یاری شما هستیم .
لازم به ذکر است که خیال ما مبارزان از جانب سپاه هم آسوده است. چون در سپاه نیز بدنه رزمی آن سربازان وظیفه هستند. پس غریبه نیستند، باز هم خود ما هستیم .
جمع کثیری از افسران سپاه هم از خوان گسترده فساد جمهوری اسلامی لقمه برنداشته­ اند و در مصائب اقتصادی ناشی از این حکومت با بقیه مردم همدرد­ند.
اما افسران رده بالای سپاه و آلوده به فساد همگی در مقابل کرده‌­های خود و براساس مشارکتی که در جنایات رژیم داشته­‌اند پاسخ گو خواهند بود .
یکی از پایه های این رژیم سفاک، اصل تفرقه بیانداز و حکومت کن بوده و بر همین اساس دو نیروی نظامی مستقل ایجاد کرده است .
بعد از پیروزی انقلاب آزادیخواهی ما ایرانیان، انقلاب زن، زندگی، آزادی، ایران یک ارتش واحد خواهد داشت و افسران سپاه هم در صورت عدم مشارکت در سرکوب­ها از افسران این ارتش خواهند بود .
یک ملت ،یک ارتش آن هم برای ملت .
و اما نیروهای بسیج و اطلاعات و نیروی یگان ویژه نیروی انتظامی در اسرع وقت موضع خود را مشخص کنند و از واحدهای خود منفک شوند. در این صورت می­توانند امید داشته باشند که مردم شریف ایران از گناهان آنها در خواهند گذشت در غیر این صورت حتما در دادگاه‌ پاسخ­گو خواهند بود و روز پاسخ­گویی نزدیک است.
پیروز باد ارتش ایران، زنده باد آزادی، پاینده باد ایران
۲۲ آبان ۱۴۰۱


بیانیه مشترک شماره ۱
کلامی با ایرانیان خارج از کشور،
در این مدت بارها هم‌میهنان خارج از کشور چه در مصاحبه با رسانه ها و چه در فضای مجازی پرسیده اند که ما برای شما مبارزین داخل چه می توانیم بکنیم.

ما در جمع خودمان همین موضوع را به بحث گذاشتیم و به چند در خواست مشخص رسیدیم:

۱- حفظ اتحاد و همبستگی میان ایرانیان خارج از کشور
تظاهرات و‌تجمعات پرشور و بی‌نظیر هموطنانمان در خارج از کشور با وجود اختلافات فکری و عقیدتی در بین آنها و فریاد یک صدایشان در حمایت از انقلاب زن زندگی آزادی، نشان داد که ایرانیان به بلوغ فکری لازم برای زیست دموکراتیک رسیده اند.

این اتحاد و همبستگی هموطنان باعث شده امید به پیروزی در داخل نیز بیشتر گردد لذا حفظ این اتحاد و گسترش آن هم در عمق و هم در سطح اولین خواسته ماست .

هر کس تا قبل از سقوط کامل رژیم به دنبال تحمیل سلیقه سیاسی خود بر آید به خون مهسا و حدیث و نیکا و خدانور و تک تک شهدای انقلاب خیانت کرده است ،

تنها راه نجات رژیم منحوس و سفاک جمهوری اسلامی و ضحاک زمان خامنه ایی ، شکاف در بین صفوف مردم هست . پس اجازه ندهید به هیچ عنوان در این اتحاد و همبستگی خللی وارد گردد.

۲- استمرار حضور میدانی در پایتخت ها و شهر های مهم در هر فرصت مقتضی برای جلب توجه افکار عمومی بین المللی به اوضاع ایران

۳- فشار بر سیاست مداران غربی از طریق ادامه تظاهرات و نیز کمپین های فضای مجازی برای اخراج سفرای رژیم به منظور مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی و جلوگیری از معامله پشت صحنه رژیم با بیگانگان برای نجات از این انقلاب ، بویژه با راه اندازی طوفان توییتری
#expel_iran_ambassadors
#سفرای_ایران_را_اخراج_کنید

۴- مذاکره و پیگیری برای تامین اینترنت امن برای ایرانیان داخل کشور با ارسال پر شمار ترمینال‌های استارلینک در یک انقلاب قرن بیست و یکمی ،اینترنت مهمترین سلاح مبارزین هست.

ما برای آزادی و سربلندی ایران می جنگیم ، جنگی سخت و پیچیده با یکی از سیاه ترین حکومتهایی که تاریخ به خود دیده هست.

اما به پیروزی خود ایمان راسخ داریم.

این بیانیه سر آغاز گفتگو است و به تناسب پیشرفت انقلاب باز هم با هم حرف خواهیم زد.
به امید آزادی ایران عزیزمان و دیدار تک تک هموطنان در خاک پاک ایران.

زنده باد آزادی پاینده باد ایران

۲۰ آبان ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است