به مناسبت شانزدهم آذر۱۳۹۳، روز خجسته دانشجو


هموطنان آزاده،

با وجود «دولت تدبیر و امید» در جمهوری اسلامی، امروز هم مهمترین رسالت جنبش دانشجویی در کنار همه آرمانهای زیبایی چون آزادی، دمکراسی، حقوق بشر، عدالت، قانونگرایی، صلح، توسعه و پیشرفت ایران، رفاه و امنیت ایرانیان، تعالی و عزت و شرف ملی، حفظ تمامیت ارضی، میتواند در نکته استبدادستیزی خلاصه شده و تحقق بخشد. جنبش دانشجویی ایران همانگونه که از ۲۸ مرداد۳۲ تا به امروز در دربرابر استبداد ایستاده، ازین پس نیز بی هیچ تردید همچنان در برابر ظلم و خودکامگی خواهد ایستاد.

هنوز هم مجیدها و آرش ها زندانی هستند تا دیگران از سرنوشت دردناک آنها عبرت گیرند و مانند یک سرباز ساده و سربزیر به دانشگاهی که هنوز هم دانشجویان ستاره دارش از تحصیل، و استادهای دانشمند و آزاده اش از تدریس محرومند، تن بدهند، غافل از اینکه جنبش دانشجویی ایران هیچگاه نایستاده و همواره در اشکال گوناگون در برانگیختن دیگر جنبشهای مردمی برای آزادی، استقلال و عدالت اجتماعی نقش آفرین بوده و خواهد ماند.

در سالروز شانزدهم آذر جبهه ملی ایران پشتیبانی خود را از جنبش دانشجویی ایران اعلام می دارد و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی  بویژه دانشجویان زندانی می باشد.

پویا و پابرجا باد جنبش دانشجویان آزادیخواه ایران

پاینده ایران

۱۶ آذرماه ۱۳۹۳

جبهه ملی ایران آمریکا و اروپا

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است