آگاهی نامه بخشی از نیروهای ملی در خصوص آقای سید حسن امین


ملت بزرگ ایران و هم‌وندان گرامی در جبههٔ ملی ایران

به گواه تاریخ و هم‌چنین آزادی‌خواهان و میهن‌دوستان، جبهه ملی ایران از بدو تأسیس پیوسته در راستای منافع ملی و خواست به‌حق ملت ایران گام برداشته و باور به دموکراسی، آزادی، عدالت و عدم سازش با زورمداران، مفسدان و ناکسان را از ویژگی‌های بارز خود دانسته است.

همواره منش و روش زنده‌یاد دکتر محمد مصدق سرلوحهٔ جبههٔ ملی ایران می‌باشد و باور به اصول و آرمان‌های این سازمان سیاسی و مدنی معیار سنجش دوری یا نزدیکی افراد بوده است.

در طی حیات سیاسی و مدنی جبههٔ ملی ایران، حکومت‌ها بی‌وقفه تلاش نموده‌اند به راه‌های گوناگون این سازمان را از مسیر خود منحرف و بی‌اثر نمایند که از جمله می‌توان به حضور افرادی وابسته و هم‌راه با حاکمیت به درون تشکیلات اشاره نمود، حضور این افراد اگرچه تلاطمی ناچیز را در سازمان ایجاد نموده، اما هرگز نتوانسته آن را از مسیر اصلی و آرمان‌های آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه‌اش دور نماید.

امروز که کشور دچار آشفتگی و نابسامانی است، حکومت بیش از پیش دل‌خوش به‌چنین افرادی می‌باشد تا بین مبارزان انشقاق ایجاد و آنها را مأیوس نماید.

از این‌رو ضروری‌ست که هم‌وندان ملی به انسجام، هم‌بستگی، آگاهی و هوشیاری بیشتر خود بی‌افزایند.

امروز شاهدیم که افرادی به درون جبههٔ ملی ایران ورود نموده‌اند که از اصول و آرمان‌های این سازمان و شرف ملی فرسنگ‌ها فاصله دارند.

از جملهٔ این افراد سید حسن امین است که با وجود اخراج از حزب ایران و جبههٔ ملی پنجم به درون جبههٔ ملی – سامان ششم وارد شده است.

بدین سبب ما جمعی از هم‌وندان و دوست‌داران جبههٔ ملی ایران با هم‌بستگی و انسجام بیشترمان، دوری و بیزاری خود را از افراد وابسته، ضد منافع ملی و بدخواه آزادی‌خواهان اعلام می‌داریم.

ما پیروان راه دکتر مصدق بزرگ، باورمندی به آزادی، عدالت و دموکراسی و نشان آن در گفتار و رفتار را سنگ محک شناخت افراد می‌دانیم.

پاینده ایران و زنده باد ملت سترگ ایران
(۱۶ آبان ۱۴۰۰ خورشیدی)
▪️➖▪️➖▪️➖▪️
۱- انوش آتش‌سودا
۲- وحید آهنگری
۳- داود احمدلو
۴- علی احمدی
۵- آرش ارد
۶- کمال ارس
۷- کورش استکی
۸- روزبه اکرادی
۹- سعید ثابتی
۱۰-محمود جعفری
۱۱- ابوذر حق‌پناه
۱۲- محمدرضا خمسه
۱۳- امیر رزاقی
۱۴- اشکان رضوی
۱۵- امیررضا رئوف
۱۶- داود ساکی‌حسین‌خانی
۱۷- جهانگیر شادانلو
۱۸- مهرداد علیپور
۱۹- احمد علیقارداشی
۲۰- فرید فرهنگ
۲۱- فرزانه قاسمی
۲۲- فریبا قاسمی
۲۳- بهروز قربانی
۲۴- محمد قائم‌مقامی
۲۵- یاشا قره‌داغی
۲۶- امین کُرد
۲۷- زهرا مرادیان
۲۸- سام منتظری
۲۹- سیدرضا موسوی
۳۰- اُمید مومنی
۳۱- امیربهادر مهدوی
۳۲- آرسِن نظریان
۳۳- حمیده وفاکیش

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است