انتصابات اسفند ماه: رضا آذرخش


وقتی آخوندهای روضه خوان پیش از انقلاب با قرار و مدارهای پشت پرده با همپالکی های خود به مقامات رهبری و حساس کشوری جون ایران گمارده می گردند، چه انتظاری، جز آچه که امروز حاکم برکشور است ممکن است وجود داشته باشد؟ سطور زیر شاید یکی از هزاران نمونه ای باشد که مردم ایران یکبار دیگر باید شاهد نمایش فریب و ریا کاری نظام مقدس ولایی در اسفند ماه باشند.

متن نامه وزیر کشور به علی خامنه ای بعد از شمارش آرا، در سال ۱۳۸۸

جمهوری اسلامی ایران، وزارت کشور تاریخ ۲۳/۳/ ۱۳۸۸

از دفتر وزیر کشور

حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای

بنا به ابراز نگرانی حضرتعالی مبنی بر نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و صلاحدید شخص شما بر ابقای جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد بر سمت ریاست جمهوری در این برهه حساس زمانی اجرا گردید، لذا کلیه امور به گونه ای برنامه ریزی شده که نتیجه اعلام شده آنگونه که به صلاح نظام و انقلاب باشد به اطلاع عموم برسد و تمامی تدابیر لازم برای حوادث احتمالی بعد از انتخابات دیده شده و سران احزاب و نامزدهای انتخاباتی تحت نظر شدید میباشند. لذا صرفا جهت اطلاع نتیجه واقعی آراء اخذ شده را به صورت مکتوب به عرض میرساند:

.

مجموع آراء اخذ شده ۴۲۰۲۶۰۷۸

میر حسین موسوی خامنه ۱۹۰۷۵۶۲۳

مهدی کروبی ۱۳۳۸۷۱۰۴

محمود احمدی نژاد ۵۶۹۸۴۱۷

محسن رضایی ۳۷۵۴۲۱۸

آراء باطله ۳۷۷۱۶

بدین ترتیب (دکتر رضایی بازچوی زندان اوین با نام دکتر محمود احمدی نژاد!!) رئیس جمهور مورد نظر خامنه ای بار دیگر برای اجرای اوامر رهبر در مقام ریاست جمهوری نظام مقدس! اسلامی ابقاء میگردد تا دستورات مقام معظم رهبری را اجرا نماید.

آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس دستورات خامنه ای اجرا گردید و اکنون که در اسفند ماه مجددا انتخابات مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه است فرامین مقام معظم رهبری که نمایندگی امام دوازدهم شیعیان را نیزیدک میکشد بدین ترتیب میباید اجرا گردد.

این نامه نمونه ای از عملکرد نظامی است که با فریب و حیله سی و هفت سال در ایران فرمانروایی میکند. خامنه ای جانشین سایسته کسی است که وقتی از او سؤال کردند چرا عملکرد و حرفهایت یا آنچه در نوفل لوشاتو گفته ای مغایر میباشند، با شهامت پاسخ میدهد «خدعه کردم» بنابراین تا زمانی که ما مردم ایران در برابر آنها سکوت اختیار کنیم، خدعه ها ادامه خواهد داشت

دیدگاه خامنه ای در مورد انتخابات سال ۱۳۹۴

شورای نگهبان که فرماندهی ظاهری آن در اختیار آخوند جنتی میباشد بیش از ۹۰ درصد از نامزدهای غیر وابسته به بیت رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را رد صلاحیت می نماید. رهبر جمهوری اسلامی نیز این رد صلاحیت‌ ها را تایید میکند.«من گفتم کسانی هم که نظام را قبول ندارند رای بدهند، نه اینکه وارد مجلس شوند.» این اوامری است که علی خامنه‌ای، وکیل و قیم مردم ایران پس از اعلام رد صلاحیت بیش از ۹۰ درصد از نامزد های غیر وابسته و گوش به فرمان، انتخابات مجلس شورای اسلامی را صادر کرده است.

خامنه ای پیش از بررسی صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورا، در سخنانی گفته بود حتی کسانی هم که با نظام مسأله دارند درانتخابات شرکت کنند. این سخن به معنای آن نیست که بخواهند کسانی را که نظام را قبول ندارند به مجلس بفرستید. «رقابت سالم در انتخابات» ملت و جمهوری اسلامی ایران برنده پر افتخار برگذاری یک مسابقه ملی و قوی ذر عرصه انتخابات میباشد!

«عده ای کمین کرده اند که با حضور نیافتن مردم در انتخابات با تحریم و یا سست کردن انتخابات از نظام جمهوری اسلامی مچ گیری کنند. اما ملت در مقابل این کمین کرده های نابکار، کار آمدی خود را نشان داده و در این انتخابات هم نشان خواهند داد.

«در هیچ جای دنیا، افرادی را که اصل نظام آن کشور را قبول ندارند، به مراکز تصمیم‌گیری راه نمیدهند.» (این گفتار، اطلاعاتی است که مزدوران بیت رهبری به اطلاع آقا میرسانند)

حضرت آقا از چه چیزی نگران میباشد؟

سال گذشته در دیدار حسن روحانی و برخی از اعضای هیأت دولت با علی خامنه‌ای ، چند نفر از وزرا از جمله وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری، وزیر علوم، وزیر نفت و معاون اول رییس ‌جمهور، گزارشهای تکان دهنده‌ای از سوء مدیریت و مفاسد کلان اقتصادی در هشت سال دولت احمدی ‌نژاد را به رهبر جمهوری اسلامی ارائه میدهند. و برخی پرونده‌ ها نیز از سوی وزیر اطلاعات جهت اطلاع خامنه‌ای بازخوانی میگردد و حسن روحانی خواستار صدور اجازه رهبر جمهوری اسلامی جهت برخورد با محمود احمدی ‌نژاد و بازداشت وی گردد. در آن جلسه خامنه ‌ای به شدت با درخواست حسن روحانی مخالفت مینماید و ضمن اینکه احمدی نژاد را پاکترین و صالح ترین رؤسای جمهوری ایران اعلام میکند، دستور میدهد که مسائل مربوط به سوء استفاده های مالی را اینقدر «کش» ندهید.

چرا خامنه ای علاقه ای به بررسی پرونده های هشت ساله زمامداری احمدی نژاد و سایر متهمین به فساد مالی را ندارد؟ کسی که خود را رهبر ملت و نایب امام زمان میداند چرا فاسدین و کسانی که میلیارد ها ثروت مردم ایران را به یغما برده اند نباید در دادگاه ملت محاکمه شوند؟ پاسخ باین سؤال واضح و آشکار میباشد. درپشت پرده سخنان رهبر معظم انقلاب مواردی پنهان شده است که نباید آشکار گردد.

خامنه ای که بهر حال خود را صاحب اختیار و قیم کشوری با بیش از هفتاد میلیون جمعیت میداند، چرا وقتی گزارش میلیاردها دلار دزدی مبعوثین خود را میشنود امر به محاکمه و مجازات آنها نمیدهد؟ آیا نمیتوان درک کرد که ممکن است آقا و یا وابستگان به رهبر در این ماجرا سهیم باشند. درحالی که به علت فرمانروایی و سیاست های نابخردانه او میلیون ها نفر از مردم ایران در فقر و بی خانمانی و بیماری زندگی میکنند، در حالی که در خیابانهای تهران و شهرستان ها هزاران اتوموبیل میلیارد تومانی در اختیار آقا زاده های وابسته به آخوند ها و سرداران سپاه که زیر فرمان او قرار دارند؟ و اگر وزیر یا رئیس جمهوری غارت و سوء استفاده کسانی را که زیر چتر حمایتی رهبر هستند به آگاهی او برسانند، با درشتی امر به خاموش ماندن وزیر یا رئیس جمهور میکند.

وقتی بالاترین مقام نظام جمهوری اسلامی حاضرنیست پرده های فساد کنار رود و سیما های عوامل فساد آشکار گردد تا به پای میز محکمه کشانیده شوند آیا میتوان انتظار داشت که مردم ارزشی برای گفتاروکرداراو قایل گردند وبه امر او درانتخابات شرکت نمایند؟

در کدام نقطه دنیا ممکن است چنین رسمی برقرار باشد که شخصی خود را قیم مردم بدانند و داوطلبین انتخابات های مختلف را کنترل کند که چه کسی باید در انتخابات شرکت کند یا اجازه نداشته باشد که داوطلب شود.

در چند سال گذشته علی خامنه‌ای در سخنانی که درمواردمختلف از برخی افشاگری‌های مقامات دولتی نسبت به اقدامات خلاف قانون احمدی‌نژاد و یا سرداران سپاه انتقاد کردند، و در یکی از آخرین سخنرانی ‌های خود، به شدت از ماجرای افشای بورسیه‌ های غیرقانونی در زمان تصدی‌ کامران دانشجو در وزارت علوم و مجری کودتای انتخاباتی سال ۸۸ شدیدا انتقاد مینماید.

در حالی که در شرایط و روزهای معمولی بسیجی ها، مأمورین امر به معروف و نهی از منکر و امنیتی ها همیشه درخیابان های تهران و شهرستانها برای تذکر و یا بازداشت خانم هایی که حجاب اسلامی کامل ندارند آماده خدمت هستند، اما در سالروز نمایش توطئه سال ۱۳۵۷ در تهران و شهرستانها با برنامه های تدوین شده، اجتماعات ساندیس خوری برای نشان دادن نمایش پشتیبانی ملت ایران از نظام خامنه ای، خانمهای بدون حجاب و پوشش اسلامی، آرایش کرده، حتی گاهی بدون روسری در تظاهرات شرکت میکنند بدون اینکه آسیبی به اسلام ولایی وارد سازند و همه آنها در صفوف مقدم قرار میگیرند، زیرا رهبر معظم میخواهد چنین وانمود کند که ملت ایران پیرو قوانین و منشی هستند که خواست رهبر باشد و در هر شرایط پشتیبان نظامی میباشند که آقا رهبر و قیم آن است..

حاکمیتی که در ۳۷ سال، ارزشی برای اعتقادات مردم ایران قائل نبوده است و هر منتقد و معترض را به عنوان دشمن و مزدور بیگانگان و استبدا عربی بازداشت، زندانی و اعدام میکند. سازمان دیدبان حقوق بشر درمورد ایران مینویسد: طی سال ۲۰۱۵ حداقل ۸۳۰ نفر به جرم های مختلف به دار آویخته شده اند.

خامنه ای حتی درخواست رئیس جمهور روحانی را درمورد بازداشت و محاکمه غارتگران بیت المال نمیپذیرد. درحالی که علی مطهری در مصاحبه ای با جماران درمورد صلاحیت های مقامات میگوید «رئیس جمهور میتواند اقداماتی را در زمینه مسأله رد صلاحیت ها انجام دهد، زیرا مسؤل اجرای قانون اساسی او میباشد.»

اصل یکصد و چهل و دوم قانون اساسی چنین است: «دارائی رهبر، رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور، وزیران و همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت توسط رئیس قوه قضائیه رسیدگی میشود که برخلاف حق افزایش نیافته باشد.» وقتی رهبر رئیس قوه قضائیه را خود انتخاب میکند آیا میتوان باور داشت که دارائی وابستگان رهبر را کنترل نماید؟

با توجه به سخنان خامنه ای و فرمان او درمورد انتخاب احمدی نژاد ایا هنوز باید در انتصابات خامنه شرکت نماییم، تا به جهانیان چنین تفهیم شود که اکثریت ملت ایران طرفدار نظام غیر اسلامی خامنه ای میباشند.

رضا آذرخش

 

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است