اطلاعیه جبهه ملی ایران-اروپا در بازداشت بانو گیتی پورفاضل و انتقال ایشان به زندان اوین


هم میهنان عزیز

هر صبح و شب به غارت طوفان روند و باز
باز آخرین شقایق این باغ نیستند

گیتی پورفاضل، وکیل بازنشسته دادگستری، هموند شورای مرکزی جبهه ملی ایران(سامان ششم) و یکی از امضاکنندگان نامه درخواست استعفای علی خامنه‌ای امروز یکشنبه ۱۶ شهریور پس از حضور در دادسرای اوین بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت ۲۷ ماهه خود به بند زنان زندان اوین منتقل شد.

شوربختانه پس از چندی سم‌پاشی تخریب و ترور شخصیت علیه بانو گیتی پورفاضل و دیگر شخصیت‌های مبارز جبهه ملی ایران، ایشان بازداشت شدند و سایه تهدید و احضار نیز دگربار بر سر هموندان جبهه ملی سایه افکنده است.

روند دسیسه‌ها و پرونده سازی‌های امنیتی برای مبارزین جبهه ملی به خوبی نشان از آن دارد که رژیم با گسیل کردن مزدوران سایبری و نفوذی‌های مواجب‌بگیر خود در پی از صحنه به در کردن جبهه ملی ایران از سپهر سیاسی ایران است.

انتشار دروغ‌ها و اخبار نادرست مبنی بر کناره‌گیری دکتر باوند و پیوستن او به جبهه منحله پنجم که یک بازی غیر اخلاقی و زشت از سوی بازماندگان باند از ما بهتران! در جبهه منحله پنجم و گماشتگان آن بوده، حکایت از آن دارد که رژیم از اینکه یک آلترناتیو ملی بتواند پا بگیرد به شدت وحشت دارد.

به زودی با شما در خصوص این دسیسه‌های امنیتی و عوامل و تعزیه گردان‌های آن سخن خواهیم گفت.

اگر سکوت کرده و می‌کنیم سکوت ما نه از سر ناتوانی، بلکه بر عکس از جایگاه حقانیت و قدرت است. با این دسیسه‌های امنیتی علیه جبهه ملی ایران، باورمان به ایستادن در جایگاه درست تاریخی و راهی که برگزیده‌ایم بیش از پیش شده است.

اینک نگرانی ما سرنوشت بانو گیتی پورفاضل شیرزن آزادی‌خواه است و امیدواریم رژیم بی قید و شرط اقدام به آزاد کردن ایشان نمایند.

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است