اطلاعیه‌‌‌های جوانان محلات مریوان


اطلاعیه شماره ۵ جوانان انقلابی محلات مریوان
– جمهوری اسلامی مستاصل و درمانده یکی دیگر از عزیزان و همرزمانمان را کشت. نسرین قادری دانشجوی مریوانی در تهران هنگام دستگیری با ضربه باتوم به کما رفت و در بیمارستان جان باخت. نظام قاتل به روال همیشگی جنازه نسرین را نگه داشتند تا امروز هنوز آفتاب نزده دور از چشم مردم مریوان به خاک سپردند. رژیم با سناریوسازی رسوایش با تهدید و گرو گرفتن جسد نسرین عزیز، پدرش را مجبور کردند بگوید او بیماری زمینه ای داشته است.
اما مردم شرافتمند مریوان و جوانان انقلابی این جنایت آشکار و دروغ بیشرمانه ی تکراری رژیم قاتل را بی پاسخ نگذاشتند. رژیم از ۲۴ ساعت پیش نیروهای گسترده ای را از شهرهای سنندج و سقز به مریوان کشاند و شهر را کاملا مییلیتاریزه کرد. امروز شهر مریوان میدان جنگ مردم بپاخاسته و جوانان با نیروهای بیشمار دشمن بود. جمهوری اسلامی با لشکرکشی به مریوان یادآور روزهای حمله ی ارتش و سپاه رژیم به شهرهای کردستان از جمله مریوان دهه ی ۶۰ بود.
امروز زنان و مردان و جوانان مریوان به شورای شهر مزدوران حمله کرده و دفتر شیوا قاسمی پور مزدور و نماینده رسوای مجلس را به آتش کشیدند. با وجود لشکر نظامیان رژیم، امروز محلات و خیابان های شهر مریوان زیر پای انقلابیون به لرزه در آمد. دانش آموزان با تعطیلی مدارس از ظهر امروز به اعتراض خیابان پیوستند و از چند روستا و شهرک های اطراف با اعتراض و بستن راهها به کمک و حمایت مردم شهر آمدند. امروز جنگ نابرابر مردم با دستان خالی در همه ی محلات و خیابان های شهر تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت. لشکر نظامیان ترسوی رژیم در تمام ساعات روز دستشان روی ماشه بود و دورو بر خود را به رگبار گلوله بستند و سر و صورت و چشم و بدن تعداد زیادی از انقلابیون را هدف گلوله های ساچمه ای و جنگی خود قرار دادند و زخمی کردند.

مردم مبارز مریوان!

جوانان انقلابی!

با هر حمله دشمن ما متحدتر و نیروی ما وسیع تر و بیشتر می شود. این جنگ ادامه دارد. لشکرکشی های رژیم به شهرها و گرفتن جان عزیزان ما و زخمی کردن زنان و مردان و جوانان انقلابی، ما را نمی ترساند. ما وحشت را از چشمان از حدقه درآمده ی مزدوران رژیم می بینیم. بگذار امشب را هم با کابوس فردا و فرداهای انقلاب ما سپری کنند.
روز انتقام و حساب پس دادن نهایی خون مهساها، حدیث ها، نیکاها، نسرین ها و صدها جانباخته دیگر و ده ها هزاراسیر وزندانی، نزدیک است.
“امسال سال خونه، سید علی سرنگونه”.
زنده باد رهایی زن
زنده باد آزادی و برابری

۱۵ آبان ۱۴۰۱


اطلاعیه‌‌ شماره ۴ جوانان محلات مریوان
«گرامی باد یاد تمامی جانباختگان راه آزادی»
خونشان بر زمین نمی‌ماند!
مردم مبارز!

از قتل دولتی مهسا (ژینا) امینی چهل روز گذشت و وارد آبان ماه خونین شدیم. در این چهل روز جان‌های عزیز بسیاری را گرفتند. در همین شهر مریوان جلادان رژیم مختار احمدی را کشتند و جنازه‌ی او را شبانه به دور از چشم ما به خاک سپردند. مردم انقلابی مریوان! شما تجربه‌ی تسخیر خیابانها و خاکسپاری اعتراضی شلیر رسولی، شریف باجور و یارانش و کولبران جانباخته را در کارنامه دارید. ترس رژیم از تکرار این اعتراضات توده‌ای است. به تشییع جنازه‌ی مهسا امینی (ژینا) نگاهی بندازیم. سحرگاه روز شنبه ۲۶ شهریور مردم مبارز سقز در گورستان آیچی این شهر تجمع کردند و اجازه ندادند جنازه‌ی ژینا را مخفیانه به خاک بسپارند. نام مهسا با مرگش خاموش نشد، نام او به نماد مبارزه‌ی زنان و مردان آزاده‌ی ایران تبدیل شد. همانطور که بر سنگ قبرش نوشتند: «تو‌نمی‌میری! نامت رمز می‌شود!»

جوانان عزیز و خانواده‌ها!

اجازه ندهیم نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌ها به میان مردم داغدار بیایند، به خانواده‌ی جانباختگان نزدیک شوند، چشم بدرانند‌ و چنگ و دندان نشان دهند، و با تهدید و ارعاب، خانواده و نزدیکترین حامیان خانواده‌ها را به دفن شبانه و مخفیانه‌ی عزیزانشان وادار کنند. با تجمع هزاران نفری در روبروی سردخانه‌ها، پزشکی قانونی، مساجد و منازل عزیزان جانباخته نگذاریم خونشان بر زمین بماند. این کار با دخالت هر چه گسترده‌تری از زنان و مردان آزاده و هر چه توده‌ای‌تر شدن اعتراضات ممکن می‌شود.

مردم ستمدیده!

تبدیل کردن تشییع جنازه‌ی فرزاندانمان به میدان جدال با دیکتاتوری حاکم بهترین راه تداوم مبارزه با ماشین کشتار جمهوری اسلامی است. تنها از این طریق است که می‌توانیم هزینه کشتار را برای جانیان رژیم بالا ببریم و دست آن‌ها را از کشتن بی‌پروای فرزندانمان کوتاه کنیم. باید مرگ هر کدام از عزیزانمان را به کابوسی از اعتراضات توده‌ای تبدیل کنیم تا جانیان حاکم از کشتن فرزاندمان بر خود بلرزند. خانواده‌ها را تنها نگذاریم و با حضور گسترده و فعال خود به پشتیبانی از خانواده‌ی جانباختگان بشتابیم، شاید فردا نوبت یکی از ما باشد!

۱۵۰۰ نفر کشته‌ی آبان ماست
هر یه نفر کشته شه، هزار نفر پشتشه
کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم

جوانان انقلابی محلات مریوان
آبان ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است