اشکان رضوی هم شش‌تایی شد! مهدی اصلانی


 

کار حکومت اسلامی از وخامت عبور کرده و در سربالایی نفس‌افتادن‌هایش نیازمند کسانی شده است که یا با تنفس دهان‌به‌دهان یا باطری به باطری کردن در سربالایی، فرجام محتوم خود را به تأخیر اندازد. از جمله‌ی این کسان اشکان رضوی هموند سامان ششم جبهه ملی در ایران است که خود را با سیریش به مصدق و کسانی چون خسرو سیف و امیرانتظام می‌چسباند.
تارنمای شبه‌امنیتی‌ی «انصاف‌نیوز» در پائیز حکومتی و بی‌برگی‌ی روزگار بیت رهبری رفته آویزان توئیت‌های اشکان رضوی شده.
اشکان رضوی نخست یه شیشه وایتکس سرکشیده و با مفاهیمی بهداشتی از موضع یک معلم اخلاق! اعتراض بخشی و نه تمامی‌ی معترضان کف خیابان را بی‌اخلاق خوانده و انصاف‌نیوز هم تیتر زده: «انتقاد تند عضو جبهه‌ی ملی از فحاشی دانشجویان معترض.» اشکان رضوی در اکثر توئیت‌هایش هشتک سعود_نشنال را مصرف می‌کند و فهمش از فحش هم‌صدا با دستگاه امنیت است.
او خود می‌نویسد: «ازدید من شماها حتا به درد عملگی هم نمی‌خورید چون نه اخلاق دارید نه شعور» او با توهین مستقیم به شماری از کارگران زحمتکش ساختمانی (عمله) آن‌ها را فاقد شعور و اخلاق می‌داند. اشکان رضوی، با ادبیاتی سخیف از بهرام مشیری با عنوان مردک و مسیح علینژاد را به تحقیر معصومه قمی‌کلا نام می‌برد! او هم‌صدا با علی علیزاده و عطا مهاجرانی در زدن رضا حقیقت‌نژاد از سخیف‌ترین واژه‌گان در مورد مسی که نیست تا از خود دفاع‌ کند بهره می‌جوید.
او با زدن کلیت خارج کشور هم‌سو با امنیت‌خانه‌ی اسلامی هشدار می‌دهد که نباید با «کیبوردهای برون‌مرز هدایت» شد. و در توئیتی دیگر می‌پرسد «چه باید گفت؟ عقلای قوم کجا هستند؟» او هنوز دنبال عقلای قوم می‌گردد.

اشکان رضوی طرح ژنریک و کپی برابر اصل علی علیزاده است و اگر نگوییم خود جنس، در خوشبینانه‌ترین حالت بازیچه‌ی دست سربازان گمنام اطلاعات و امنیت است، که دارند با اشکان رضوی روپایی می‌زنند.
مهدی اصلانی

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است