آگاهینامه روابط‌عمومی جبهه‌ملی‌ایران سامان‌ششم مبنی بر دیدار یکی از هموندان در سال ۱۳۹۸ با آقای محمود احمدی نژاد


هم میهنان آزاده درود برشما،
اخیرا در فضای مجازی و رسانه ای خبری مبنی بر دیدار یکی از هموندان جبهه ملی ایران(سامان ششم) در سال ۱۳۹۸ با آقای محمود احمدی نژاد مطرح شده که لازم است در این خصوص مواضع این سازمان جهت تنویور افکار عمومی رسما بیان شود.
تمام تصمیمات اتخاذ شده این سازمان به صورت شورایی و در چارچوب مواضع راهبردی و کاملا شفاف طبق نص صریح اساسنامه اتخاذ خواهد شد و از آنجا که هرگونه تصمیم به مذاکره و گفتگو با احزاب و شخصیت ها باید در شورای مرکزی ابتدا به ساکن طرح موضوع شده و به تصویب برسد،هیچ یک از اعضاء اجازه چنین اقدام خودسرانه ی که موجب نادیده گرفتن مقررات تشکیلاتی و سازمانی می باشد را ندارد. جبهه ملی ایران (سامان ششم)قویا چنین مذاکره ای را تکذیب می کند و اگر فردی بدون اجازه سازمان چنین اقدامی را انجام داده باشد خاطی و مستوجب برخورد تشکیلاتی قاطع می باشد.
جبهه ملی ایران(سامان ششم)به عنوان یک جریان ملی- تاریخی که مبارزه مسالمت آمیز را همواره سر لوحه ی خود قرار داده، تاکید می کند که از هر نوع مذاکره و گفتمانی که در راستای اهداف جنبش آزادی خواهی ملت ایران و منافع ملی باشد استقبال کرده و درهای این سازمان به روی همه شهروندان ایرانی باز است.
اما گفتگو با شخصیتی که در کارنامه ی خود جز سیاهی و تباهی هیچ نداشته و ملت ایران را خس و خاشاک نامیده، امری به شدت مذموم و نکوهیده بوده و بی گمان خیانت به آرمان های ملت ایران و جبهه ملی ایران تلقی خواهد شد.
بر ارباب رسانه، شخصیت ها و کنشگران سیاسی بایسته است اخبار این سازمان را از رسانه های مورد تایید اعلام شده و مراجع رسمی تشکیلات و روابط عمومی جبهه ملی ایران(سامان ششم) پیگیری و راستی آزمایی نمایند.
پاینده ایران
زنده باد آزادی
جبهه ملی ایران(سامان ششم)

۱۳ خرداد ۱۴۰۱

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است